Afla ce profil are clientul tau ideal

Probabil te intrebi – de ce este important sa definim acest profil?

Raspunsul este, pentru ca vom realiza toate materialele pentru site-ul nostru (oferte, reclame pe Facebook) in concordanta cu interesele si obiectivele acestui client.

Daca esti la inceput si nu ai o baza solida de clienti, poti sa creezi un profil imaginar si sa faci o serie de presupuneri, pe care ulterior le modifici sau le validezi.

1
Completeaza cu adresa ta de email:

2
In primul rand ofera un nume persoanei careia vrei să te adresezi. Imagineaza-ti persoana respectiva ca fiind in fata ta.

3
Ce varsta are?

4
Ce sex este?

5
Unde locuieste?

6
Care este domeniul de activitate in care activeaza?

7
Ce venit mediu are?

8
Care sunt interesele ei/lui?

9
De unde se informeaza, ce bloguri/ziare/reviste citeste, din ce comunitati face parte?

10
Ce nevoi are …. ?

11
Ce crezi ca ii lipseste in acest moment?

12
Care sunt provocarile – la job dar si personale?

13
Ce nu o/il lasa noaptea sa doarma? Ce griji are?

14
Ce isi doreste cu ardoare dar nu poate realiza?

15
Ce obiective profesionale si personale are in acest moment?

16
Cum prefera sa comunice – online sau offline?

17
De unde ai aflat despre noi: Google, Facebook, un prieten, alte surse…?

shares