<thrive_headline click tho-post-54797 tho-test-34>Certificatul de siguranţă şi modificările Google care îți afectează website-ul</thrive_headline>

Certificatul de siguranţă şi modificările Google care îți afectează website-ul

Siguranța este una dintre principalele nevoi descrise în binecunoscuta piramidă a lui Maslow. Fără acest sentiment ne este practic imposibil să ne desfășurăm activitățile în condiții normale. Dacă facem o analogie în mediul online, aceeaşi senzaţie trebuie să o aibă şi vizitatorii site-ului tău. În esenţă, ei au nevoie de certitudinea faptului că website-ul pe […]

Citeste mai departe »
<thrive_headline click tho-post-66556 tho-test-33>Cum generezi mai multe conversii: modelul LIFT</thrive_headline>

Cum generezi mai multe conversii: modelul LIFT

Citeam zilele trecute un articol care începea așa: „Suntem în 2014. Majoritatea oamenilor fac afaceri online.” Au trecut aproape 5 ani de atunci și lucrurile au evoluat în ritm accelerat. Cel mai probabil, cantitatea de date existente pe internet aproape s-a dublat, la fel și numărul site-urilor și landing page-urilor deținute de oamenii care fac […]

Citeste mai departe »
<thrive_headline click tho-post-57272 tho-test-31>Tehnici de vânzare. Recomandări pentru dezvoltarea afacerii tale.</thrive_headline>

Tehnici de vânzare. Recomandări pentru dezvoltarea afacerii tale.

Numărul cât mai mare de vânzări este unul dintre principalele obiective ale fiecărei afaceri. Cu cât reușești să vinzi mai mult, cu atât cresc șansele ca profitul firmei tale să fie unul substanțial. Mai mult decât atât, o cifră însemnată a numărului de vânzări semnifică adeseori pentru viitori clienți atât experiența pe care o ai […]

Citeste mai departe »