Magazinul online Woocommerce: 5 sfaturi care îți pot salva afacerea

Magazinul online Woocommerce: 5 sfaturi care îți pot salva afacerea

Ai o idee de business și vrei să dezvolți o afacere de acasă? Soluția magazinului online în WordPress, prin Woocommerce, este cu siguranță mai mult decât atractivă. Ei bine, află că nu ești singurul care privește astfel oportunitățile. Nu mă înțelege greșit; nu vreau să te descurajez. Din contră, sunt aici să îți ofer sfaturi […]

Read More »
Beneficiile unui blog pentru succesul afacerii tale online

Beneficiile unui blog pentru succesul afacerii tale online

Crearea unui blog se numără printre cele mai populare recomandări pe care le primești atunci când întrebi cum poți aduce rapid afacerea ta în mediul online. Mai mult, publicarea articolelor pe blog s-a transformat dintr-o simplă pasiune într-o strategie SEO aplicată chiar și de către magazinele online. Și atunci, care sunt adevăratele beneficii ale unui […]

Read More »
Ghidul începătorului: cum creezi un blog gratuit în WordPress

Ghidul începătorului: cum creezi un blog gratuit în WordPress

Vrei să începi propria afacere de acasă cu un minimum de investiție? O idee de business la îndemâna oricui rămâne în continuare blogul. Da, se fac bani din blog și în 2020 așa cum se vor face și în anii care vor urma. Contează foarte mult cum alegi să monetizezi blogul tău și, desigur, pasiunea […]

Read More »
Cum faci SEO pentru un website one-page

Cum faci SEO pentru un website one-page

Ai un site de tip one-page și vrei să înveți cum să-l promovezi eficient? Campaniile plătite sunt o soluție, însă, pe termen lung, bugetul tău poate avea de suferit. Dacă majoritatea utilizatorilor care îți accesează website-ul nu provin din surse organice atunci ai nevoie de un plan de optimizare SEO. Dar, cum faci SEO pentru […]

Read More »
Website one-page vs. multi-page: avantaje, dezavantaje și costuri

Website one-page vs. multi-page: avantaje, dezavantaje și costuri

Să ai o prezență online pentru afacerea ta, oricare ar fi profilul ei, nu mai este o opțiune. Dacă vrei să ajungi rapid în atenția clienților trebuie să comunici cu ei în cel mai rapid și eficient mod posibil. Și care este cel mai eficient canal de comunicare în prezent? Desigur, mediul online. De aceea […]

Read More »