Ghid de promovare prin email marketing pentru începători

Ghid de promovare prin email marketing pentru începători

Încă de la începuturile internetului, a fost email-ul. Mai ții minte era Yahoo Mail de la începutul anilor 2000? Ce vremuri! Au trecut aproape 20 de ani și promovarea prin email marketing a rămas în continuare una din cele mai valoroase instrumente pentru orice business.

Sunt convins că și tu folosești email-ul, aproape în fiecare zi. Poate chiar de 20 de ani, ca mine 🙂 Într-un fel sau altul, cu toții suntem familiarizați cu email-urile și newsletterele. Totuși, câți dintre noi știm să facem campanii și strategii de email marketing ca să ne creștem vânzările?

Așa a apărut acest ghid de peste 4000 de cuvinte. Relaxează-te, ia-ți alături cana de ceai sau pisica, și hai să pornim la drum către succesul tău în promovarea prin email marketing.

Ce este promovarea prin email marketing

Email marketing-ul este modalitatea de a folosi email-ul ca instrument de vânzare. Însă, nu se limitează doar la atât. Este un mod eficient de a-ți crea o comunitate de abonați fideli, de a crea relații cu aceștia, de a le trimite mesaje și oferte personalizate.

În eCommerce, este, negreșit, canalul de vânzare cu cea mai mare rată de conversie. Dacă te întrebi de ce, răspunsul e simplu: cu toții vedem când primim un email și aproape toți verificăm inbox-ul în fiecare zi.

promovare prin email marketing verificare inbox

Nu o zic eu, o spun statisticile: în 2018, conform Statista, existau 3,8 miliarde de conturi de email create. În 2022, se presupune că cifra va crește la 4,3 miliarde. Tot în 2022, se presupune că vor fi trimise peste 333 miliarde de email-uri în fiecare zi. Wow.

Se spune că email marketing-ul are cea mai bună rată de recuperare a investiției și este cea mai profitabilă metodă de marketing online din câte există. Iată statistica: pentru fiecare dolar alocat pentru email marketing, te poți aștepta să primești înapoi 32 dolari. Dublu wow. Dacă nu mă crezi, iată de unde am preluat această statistică.

Poate spui că nu e valabil în România. Este adevărat, aici vorbim de lei și nu dolari. Totuși, gândește-te așa: costul mediu lunar pe care îl aloci pentru un instrument de email marketing ca să trimiți campanii către 100.000 de abonați este între 200 și 800 lei – depinde de instrument și funcțiile acestuia, dar eu mă refer la cele românești. Așadar, este suficient ca să ai o rată de conversie de 0,1% pentru fiecare email, ceea ce înseamnă că ai obținut 100 de vânzări, cereri de ofertă sau comenzi. Indiferent ce vinzi, eu zic că îți vei recupera ușor banii investiți lunar.

Pentru mai multe statistici interesante, citește articolul: 10 Email Marketing Stats You Need to Know in 2019.

Acum să revenim la ale noastre.

Când folosim email marketing

Hai să vorbim puțin despre beneficiile email marketing-ului. Având în vedere că este cel mai eficient canal de comunicare directă, îl poți folosi ca să-ți atingi numeroase obiective.

#1 Lead-uri

Cel mai des întâlnit obiectiv al promovării prin email marketing se referă la creșterea numărului de lead-uri. Este vorba de abonații site-ului sau blogului tău, cei care încă nu au cumpărat de la tine dar sunt interesați de ceea ce ai de spus.

Vom discuta puțin mai târziu despre cum să creștem numărul de lead-uri cu ajutorul email marketing-ului.

#2 Vânzări

Așa cum spuneam mai sus, promovarea prin email marketing este metoda cu cea mai mare rată de conversie. Dacă trimiți email-ul care promovează produsele sau serviciile tale, la momentul potrivit, către abonații direct interesați de ele, vei avea numai de câștigat.

Dacă ai un magazin online, este mai simplu de măsurat rata de conversie din email marketing. Dacă deții un website cu servicii sau cursuri, cel mai probabil îți măsori rata de conversie din perspectiva cererilor de ofertă sau înscrierilor.

Însă, întotdeauna un cititor va avea mai multă răbdare să parcurgă informațiile esențiale pe care vrei să i le transmiți într-un email decât într-o postare pe Facebook sau un landing page pe site.

#3 Fidelizare clienți

Se spune că este mult mai ieftin să vinzi din nou celui care a cumpărat deja, decât celui care nu a mai cumpărat de la tine. De aceea, folosește-te de puterea email marketing-ului să îți ții la curent clienții cu noutățile: articole noi, oferte, evenimente, promoții, produse sau servicii noi etc.

#4 Construire relații

Probabil ai observat că, în zilele noastre, orice aplicație online, platformă sau instrument la care ai acces, se bazează pe email.

Odată ce ți-ai creat cont pe un site, trebuie să alegi mereu dacă vrei sau nu să fii abonat la newsletter. Indiferent de caz, este posibil să primești notificări pe email. Multe din aceste mesaje sunt automate, însă ele te fac să îți aduci aminte mereu de acea platformă sau aplicație pe care o folosești.

Chiar dacă este vorba de un magazin online, blog sau site de prezentare, aceste informări prin email au ca scop să îți construiești o relație de lungă durată, bazată pe comunicare, cu comunitatea ta.

Așa cum poți vedea, promovarea prin email marketing îți oferă toate aceste super-puteri de mai sus. Trebuie să o folosești în mod eficient și să respecți, la fel ca în SEO, limita bunului simț în ceea ce privește trimiterea de email-uri.

shopping mobil scrisoare de vanzare

Sper că am reușit să îți transmit totul clar până acum. Însă, ghidul nostru de email marketing abia începe. Acum urmează partea practică.

Cum folosești email marketing-ul pentru site-ul sau blogul tău

Pasul 1: Alegerea instrumentului potrivit

Dacă te întrebi cum trimiți efectiv email-urile, avem o serie de recomandări pentru tine. Există numeroase instrumente de email marketing pe piață și noi chiar avem un articol detaliat pentru tine:

Dacă vrei să treci direct la concluzie, iată ce îți recomand: dacă bugetul tău este limitat și ai un număr relativ redus de abonați, folosește un instrument de email marketing românesc. În felul acesta, ai suport tehnic la îndemână, răspuns rapid și un control mai bun al email-urilor, în cazul în care abonații tăi sunt în România.

Dacă abonații tăi se află în alte țări sau pe alt continent, îți recomand un instrument precum Aweber sau Mailchimp.

Pasul 2: Integrarea în site

Ca să îți crești lista de email-uri, în primul rând trebuie să plasezi formularul de abonare cât mai vizibil pe site. Acest lucru înseamnă: în footer, prin diferite pop-up-uri contextuale, pe blog, în cadrul articolelor, prin gate-uri. Există multe metode și noi am scris despre 10 dintre ele:

Te las să citești mai multe în acel articol. Însă, un lucru e cert: integrarea formularului de abonare în site îți va aduce adrese de email în mod constant, lent, pe termen lung.

Dacă tu ai nevoie ACUM să îți crești lista de adrese de email, trebuie să oferi ceva gratuit. Pentru asta, poți crea un magnet de lead-uri și să îl oferi prin intermediul unui landing page.

Însă, după părerea mea, înainte să te gândești la orice aspecte de acest gen, trebuie să îți faci un plan.

Pasul 3: fă-ți un plan

Scopul planului de email marketing este să îți dea o direcție clară asupra acțiunilor pe care le vei face. Trebuie să știi încotro te îndrepți.

Începe cu întrebarea: ce vreau să obțin în urma campaniilor mele de email marketing?

Răspunsul se regăsește mai sus. Hai să recapitulăm, totuși.

În promovarea prin email marketing poți urmări:

  • Lead-uri;
  • Clienți care cumpără prima oară;
  • Clienți care cumpără a doua oară;
  • Crearea de relații cu abonații sau clienții.

Este clar că aici vorbim de un funnel, o serie de etape prin care trece un abonat. De la simplu abonat care îți deschide email-ul, la client. De la client simplu la client care îți deschide email-ul în continuare sau care cumpără din nou.

Etapa de creare relații este valabilă atât pentru abonați, cât și pentru clienți.

De aceea, planul tău de email marketing trebuie să aibă în vedere felul în care îți împarți listele și frecvența de trimitere pentru fiecare.

De exemplu:

Dacă ai un magazin online cu multe produse, cel mai probabil fluxul de informații noi pe care ai să le transmiți abonaților tăi este mai mare. Asta înseamnă mai multe email-uri, mai multe liste de abonați.

Dacă ai un website de prezentare cu un număr mic de servicii, cel mai probabil fluxul de informații noi este mai mic. De aceea, aici te poți baza pe blogul propriu dar și pe noutăți din domeniul tău de activitate. Aceste informații pot fi transmise cu ușurință abonaților prin newslettere, însă probabil nu mai mult de un email pe săptămână. Poate chiar mai puțin.

Așadar, obișnuiește-ți abonații cu o anumită frecvență de trimitere, ca să obții o rată de deschidere mai bună.

planul de promovare email marketing

Așadar, ce conține planul tău de email marketing?

  • Scopul campaniilor trimise;
  • Frecvența de trimitere;
  • Numărul de liste de abonați pe care le vei avea și cum sunt ele diferite (exemplu: abonați simpli, clienți etc);
  • Planul editorial de email-uri cu tematicile abordate (exemplu: email-uri comerciale, articole de blog, știri din domeniu de pe site-uri externe, apariții media sau guest post-uri, noutăți interne despre angajații companiei, urări de sărbători etc).

Odată ce ai aceste informații clare, e timpul să trecem la implementare.

Pasul 4: Creare magnet de lead-uri

Există numeroase moduri prin care poți face asta. Însă, tot ce contează este ca acel magnet să fie suficient de atractiv cât să capteze atenția și să stârnească interesul celor care te urmăresc.

Pot spune cu mâna pe inimă că este una din cele mai eficiente metode care îți poate aduce ulterior clienți. Însă, hai să vedem câteva tipuri de magnet pe care le poți crea:

  • Conținut avansat: să zicem că abordezi un subiect mai amplu pe blog și ar ieși prea lung articolul pe care îl scrii. Vrei să intri în detalii și ai idei pentru cel puțin 10 pagini. Postează pe blog introducerea sau primul capitol din conținutul tău și include în articolul respectiv butoane de abonare, pentru cine dorește să primească pe email restul conținutului în format pdf sau să aibă acces la conținut privat pe site.
  • Creează un mini-curs pe email: împarte-ți conținutul într-o secvență de email-uri și promovează informația ca pe un curs. Poți face un squeeze page pentru asta, pe care să îl promovezi prin Facebook Ads.
  • Organizează concursuri: tot pe un landing page promovat prin Facebook Ads, spune-le oamenilor să se înscrie la un concurs și, în urma anumitor criterii stabilite de tine sau chiar a unei trageri la sorți, să alegi un câștigător. Toți înscrișii să bifeze o condiție că sunt de acord cu înscrierea la newsletter.
  • Oferă un discount: codurile de reducere sunt printre cele mai atractive magnete de lead-uri, mai ales pentru magazine online sau organizatori de evenimente. Promite că oferi un cod de discount unic pe email celor care se abonează. Promovează oferta prin Facebook Ads, într-un timp limitat. Vei obține rezultate foarte bune.
  • Oferă ceva gratuit: fie că e vorba de un ebook, un video, un tutorial avansat, un audit, o oră de consultanță, un webinar gratuit, un instrument, un white paper, o galerie de poze stock sau orice altceva poți oferi, fă-o. Folosește-te de puterea unui landing page pentru a atrage cât mai mulți abonați care să își dorească să primească ceea ce ai de oferit. Funcționează întotdeauna, dacă oferta este de interes.

Dacă te inspiri de la online marketerii de pe plan internațional, precum Neil Patel sau Pat Flynn, vei vedea că ei pun foarte mult accent pe abonații la newsletter și au multe de oferit.

Așa ne întâmpină Neil Patel pe site-ul lui: cu un home gate care ne cere adresa de email.

Tot ce trebuie să faci este să dedici timp ca să faci acest lucru. Gândește-te că nu o faci degeaba: creșterea bazei de date de email îți oferă o direcție corectă înspre care să îți îndrepți promovarea. Ceea ce, în mod evident, înseamnă șanse mai mari să obții clienți!

Am scris două articole pe această temă:

În mod eficient și sigur, poți avea mai multe adrese de email, dacă ții cont de sfaturile noastre din acest articol. Am inclus aici și un sfat despre cum te poți folosi și de offline ca să obții adrese de email.

Dacă alegi ca magnetul tău de lead-uri să fie un ebook gratuit, îți prezint câteva sfaturi despre realizarea lui. De la alegerea subiectului la organizarea conținutului și design-ului, toate acestea le regăsești aici.

Pasul 5: creare landing page

Ai observat că cele mai multe sfaturi de creștere a listei de email-uri se referă la un landing page. Trebuie să știi că, de regulă, pentru a solicita abonarea la newsletter, nu ai nevoie de un sales page lung, ci din contră: ai nevoie de un squeeze page.

Exemplu de squeeze page tip pop-up creat cu Instapage pentru blogul Backlinko.

Este vorba de o pagină scurtă, care prezintă beneficiile principale ale ofertei tale. Iată un exemplu de squeeze page creat de noi acum ceva timp, pentru a oferi un ebook gratuit: 13 elemente esențiale ale unui website care vinde.

Acestea fiind spuse, îți recomand două articole despre landing page-uri:

Acest articol are ca temă centrală pagina de vânzare a unei oferte comerciale, a unui produs sau un squeeze page. Am prezentat o serie de teme și plugin-uri WordPress care îți pot face munca mai ușoară.

Atunci când facem referire la landing page-uri, indiferent de care or fi ele, important este copy-ul sau textul folosit. Fiecare headline, paragraf, testimonial, buton, formular, trebuie să aibă un text convingător. Sfaturile noastre sunt în acest articol.

Pasul 6: creare template email

În funcție de scopul email-ului tău, trebuie să ții cont de alegerea unui template potrivit.

Fiecare tip de email are o structură specifică, iar utilizatorii sunt deja obișnuiți cu anumite template-uri standard.

template email marketing sendmachine

Exemple de template-uri personalizabile pentru email marketing oferite de platforma românească Sendmachine.

Cele mai multe editoare de email-uri din instrumentele de email marketing folosesc Drag & Drop, prin urmare nu trebuie efectiv să știi limbaje de programare ca să îți creezi email-ul:

Exemplu de lucru cu editor Drag & Drop folosind platforma românească Sendmachine.

Ce îți recomand este să ții cont de următoarele:

  • Nu mai lung de 250 cuvinte – în inbox, oamenii nu au răbdare să citească texte lungi, mai ales dacă deschid email-ul de pe mobil.
  • HTML cât mai simplu – dacă vrei să se afișeze bine pe orice browser și dispozitiv, nu folosi prea mult HTML.
  • Un singur scop pe email – nu pune produse într-un email cu articole de blog. Nu pune articole de blog într-un email în care anunți un eveniment sau concurs. Rezumă-te la un singur scop și un singur tip de call to action în email-ul tău.

Pasul 7: Trimitere campanii și segmentări

Dacă ai pregătit tot ceea ce am menționat mai sus, ce îți rămâne de făcut este să treci direct la treabă!

Creează conținutul și adaptează-l pentru template-ul ales de tine. Dacă este nevoie de elemente grafice speciale – de exemplu bannere sau poze cu produsele – trebuie să cunoști exact dimensiunile de care ai nevoie.

De obicei, bannerele superioare dintr-un newsletter au dimensiunea 700 x 250 px, iar pozele de produs trebuie să fie întotdeauna pătrate, de regulă 160 x 160 px.

Însă, depinde de structura și template-ul fiecărui email.

Scopul tău este să obții o rată de deschidere cât mai mare la email-urile tale. Ca să faci asta, iată câteva trucuri de care să ții cont:

  • Titluri scurte: în general, se recomandă o limită de 6-8 cuvinte pe subiectul email-ului, ca să se afișeze bine pe toate dispozitivele. Pe mobile, de exemplu, email-ul tău se va afișa cu puncte de suspensie la final, dacă subiectul este prea lung.
  • Personalizare: dacă ai anumite informații despre abonați (de exemplu, prenumele), folosește-le cu încredere. Fiecare instrument de email marketing îți permite să adaugi în textul tău câmpuri variabile (exemplu: *NAME*) care preiau datele introduse de abonați la înscriere. Gândește-te ce impact ar avea un email cu prenumele fiecărui abonat în subiect.
  • Textul preview: fiecare email are un text care urmează după subiect, vizibil de abonați înainte să deschidă email-ul. Folosește acel text ca pe un call to action. Poate fi un verb imperativ sau un beneficiu, sau o informație care completează subiectul astfel încât să îl facă pe abonat curios.
  • Trimite la ora potrivită: nu pot ști să îți zic exact ora ideală la care să trimiți email-ul, însă îți pot spune câteva puncte de reper. De exemplu, în comerț eletronic, marți și miercuri, în prima parte a zilei, se spune că ar fi cele mai bune momente de trimitere de newslettere. La site-urile de divertisment, cu conținut informativ, poți alege joi seara sau chiar duminică seara. Sfatul meu este să testezi, să vezi când ai cea mai mare rată de deschidere.
  • Segmentează: fiecare instrument de email marketing, chiar și în versiunea gratuită, îți oferă posibilitatea să segmentezi. Asta înseamnă să creezi rapid o listă de email-uri bazată pe anumite criterii alese de tine în funcție de informațiile pe care le ai despre abonați. Exemple de segmentări:
    • Abonați care nu au deschis ultimul email / ultimele 10, 20 sau 50 de email-uri;
    • Abonați care nu au dat click pe niciun link din ultimele email-uri;
    • Abonați care au fost adăugați în listă după o anumită dată;
    • Abonați care nu s-au înscris printr-un formular de pe site;
    • Abonați care au adresă de Gmail sau Yahoo;
    • Abonați care au prenumele „Andrei” sau „Andreea”;
    • Etc.

De ce folosim segmentările? Ei bine, de multe ori, facem acest lucru când vrem să trimitem un mesaj specific unei anumite categorii de abonați.

De exemplu, dacă vrei să reactivezi abonații care nu au deschis ultimele 50 de campanii trimise. Sau, dacă vrei să trimiți același email către abonații care nu l-au deschis. Situații pot fi multiple, important este să știi să te folosești de puterea segmentărilor în avantajul tău.

Pasul 8: Automatizări de email-uri

Atunci când vine vorba de magazine online, aplicații, instrumente online sau platforme pe care oamenii își creează cont, trebuie să cunoști un lucru: întotdeauna există anunțuri standard pe care trebuie să le trimiți abonaților sau care te ajută dacă le trimiți.

automatizari in email marketing

De aceea, există numeroase email-uri tip notificare pe care le poți seta o singură dată, să fie trimise. În acest sens, îți recomandăm articolul:

Iată câteva exemple de email-uri automatizate:

  • Bun venit în lista de email-uri;
  • Aniversarea a 100 de campanii trimise;
  • Solicitare feedback în urma unei achiziții;
  • Notificare de inactivitate, dacă nu a mai intrat în cont de mult timp;
  • Notificare de abandon coș pentru comenzi nefinalizate;
  • Notificare de reducere de preț la produse alese ca favorite;
  • Confirmare înregistrare, comandă sau orice altă acțiune care presupune o tranzacție;
  • Email aniversar de 8 martie pentru femei (dacă poți segmenta lista astfel), email aniversar de ziua onomastică (Sf. Andrei, Sf. Maria, Sf. Mihail și Gavril etc).

Automatizările te scutesc de numeroase email-uri pe care, cel mai probabil, nu le-ai putea trimite manual în mod eficient. Din fericire, instrumentele de email marketing sunt ușor de folosit, însă ai nevoie de un programator care să îți poată integra anumite coduri în site, pentru a face legătura cu email-urile pe care dorești să le trimiți în mod automat.

Pasul 9: Analiza datelor

Orice activitate de marketing trebuie să includă și analiza și interpretarea datelor. În email marketing, din fericire, ai numeroși indicatori pe care îi poți urmări, chiar din panoul de administrare al instrumentului folosit.

statistici email marketing

Exemplu de raport campanie email trimisă prin Sendmachine către o listă de 2758 abonați.

Iată cei mai importanți indicatori pe care trebuie să îi monitorizezi la fiecare campanie:

  • Rata de livrare: ea trebuie să fie mereu de peste 99%, adică să te asiguri mereu că email-urile tale sunt expediate și ajung în inbox-urile abonaților.
  • Rata de deschidere: de regulă, la primele email-uri, ea poate fi de aproximativ 60%. Însă, cu timpul, va scădea, poate ajunge chiar și la 10%. Dacă ai o rată mai mică de 10%, înseamnă că cea mai mare parte a listei tale este inactivă. Așa că trebuie să segmentezi, să încerci să activezi abonații pe cât posibil sau să testezi diferite subiecte, ca să le atragi atenția.
  • Rata de click: numărul de click-uri unice din interiorul unui email. Ea se calculează doar în raport cu numărul de deschideri și depinde de felul în care introduci link-urile în email-ul tău. Sfatul meu? Fă-le cât mai vizibile!
  • Rata de dezabonare: dacă ai o listă mare de abonați (peste 10.000), cu siguranță fiecare email va aduce cu sine dezabonări. Acest lucru este perfect normal: lista se curăță și rămâi cu oamenii relevanți. Totuși, dacă această rată este prea mare, trebuie să încerci să identifici cauzele. Altfel, există riscul ca email-ul tău să fie tratat ca Spam de servicii precum Yahoo sau Gmail.
  • Rata de conversie: știu că un instrument de email marketing nu are cum să îți spună acest lucru, însă asta se vede pe Google Analytics. În funcție de landing page-ul pe care ajunge abonatul tău, el trebuie să ia o decizie: face acțiunea dorită de tine sau părăsește pagina. De aceea, asigură-te că fiecare link din email-ul tău este monitorizat (cu URL Builder), ca să vezi în Analytics rezultatele.

surse trafic analytics

În acest sens, îți recomand să citești și:

Sper să te ajute! Totuși, sfaturile nu se opresc aici…

Bune practici în promovarea prin email marketing

Dacă trimiți email-uri deja, este posibil să fii familiarizat cu pașii de mai sus. De aceea, eu cred că doar după o perioadă de câteva luni de experiență în email marketing, poți începe să îți optimizezi cu adevărat campaniile.

Iată câteva bune practici pe care le poți aplica, să trimiți campanii mai eficiente:

  • A/B Testing: aproape toate instrumentele de email marketing îți oferă această funcție. Pur și simplu trebuie să alegi opțiunea și să urmezi pașii. Practic, dacă nu ești sigur pe un titlu, un subiect, un buton sau alte elemente specifice ale unui email, poți face A/B Testing cu lista ta de abonați și vei avea statistici cu ce a mers și ce nu.
  • Fii constant în trimitere: pauzele prea lungi dăunează în email marketing. Dacă ai stabilit o anumită frecvență de la început, ține-te de ea. Gândește-te că o listă de abonați care nu au primit email-uri timp de o lună sau mai mult e ca o listă nouă, pe care o cumperi de pe internet. Unii pur și simplu uită că s-au abonat și e riscul chiar să te raporteze ca Spam!
  • Curăță periodic lista: dacă ai o listă mare de email-uri dar doar 10% sunt activi, atunci restul de 90% practic ocupă loc degeaba pe server. Asta înseamnă că plătești pentru spațiul acela fără să îți aducă beneficii. Așa că nu te sfii să faci segmentări, să observi ce abonați ai în listă și să îi ștergi automat pe cei pe care nu îi poți reactiva.
  • Optimizează email-urile: asta înseamnă să te asiguri că ele se deschid rapid pe orice dispozitiv și că se încarcă în mod corect. Fără HTML prea mult, fără stilizări speciale în CSS, fără poze la rezoluție mare, fără prea mult conținut. Menține totul cât mai simplu, curat și testează pe laptop-ul și telefonul tău, înainte să trimiți. Din experiența mea, cele mai eficiente email-uri sunt cele Plain Text.
  • Actualizează periodic lista: adu mereu noi abonați. Nu te baza, dacă ai strâns un număr semnificativ de adrese de email, că sunt suficienți. Oricum, listele tale se curăță cu fiecare campanie prin dezabonări și abonați care devin inactivi. Așa că încearcă mereu să atragi noi adrese de email și gândește-te că orice adresă, după primele 30 de zile, riscă să devină inactivă. Așa că, pe de o parte, curăță lista, pe de altă parte, împrospătează-o.

Gata, suntem la final! După cum ai văzut, îmi place să vorbesc despre email marketing, mai ales că este unul din cele mai ușor de controlat canale de promovare online. Îl recomand cu căldură pentru că are cea mai bună rată de returnare a investiției și ai mai multe avantaje decât în cazul social media. Plus că bugetul necesar pentru a desfășura campanii este mult mai mic.

Știu că despre email marketing se poate vorbi mult mai mult. Totuși, eu sper că am cuprins aici esențialul pentru tine și vreau să-ți mai dau un sfat înainte de plecare: după ce ai ales instrumentul de email marketing pe care îl vei folosi mai departe citește tutorialele de pe site-ul lor. Asigură-te că îl vei folosi corect și cere mereu sfatul unui specialist dacă ai neclarități.

Mult spor la implementare!

Despre Autor
Ninel Decu
Am 15 ani experienta in marketing si vanzari de servicii. Scriu despre marketing online, WordPress, cum sa pornesti o afacere de la zero. Sunt cofondator al firmei ServHost specializata in servicii de hosting pentru platforma WordPress cat si realizarea de bloguri, site-uri si magazine online pe aceasta platforma. Am fost implicat in peste 400 de proiecte care au pornit de la zero sau pe care le-am ajutat sa creasca de la un anumit nivel.

Lasă un comentariu

shares