Cum să ajungi de la 300 de abonați pe an la 300 de abonați în 30 de zile

client: Daniela Floroiu

website: www.daniela-floroiu.ro

Despre client

Daniela a lucrat în multinațională ca director financiar. A descoperit cursurile de coaching și NLP (programare neurolingvistică) și a înteles că poate schimba în bine viața oamenilor cu care intra în contact. Așa că a renunțat la jobul de la multinatională și s-a dedicat exclusiv organizării de workshop-uri pe diverse teme dar și pe efectuarea de sedințe de coaching 1 la 1.

Soluția propusă

Alegerea și implementarea unei teme personalizate pentru activitatea de coaching.

  • Prima pagina construită sub forma unei pagini de vânzare care oferă informații despre ce face Daniela, cine este ea, ce spun clienții care au lucrat și pachetele de coaching pe care le are disponibile.
  • Crearea unui blog pe care postează saptamanal articole sau povești inspirate de clienți sau din diverse aspecte ale vieții pe care le surprinde foarte interesant și la obiect.

Acestea au fost dublate de un sistem de captare a adreselor de email atât în blog cât și integrate în restul paginilor din site.

Provocarea

Inițial, Daniela avea un site realizat de un programator în urmă cu 3 ani de zile care nu o mai reprezenta și care nu o ajuta sa își crească lista de abonați sau să promoveze serviciile oferite: sedințe de coaching sau participarea la un workshop de 2 zile.

Beneficii aduse

În urma implementarii soluției, Daniela a beneficiat de:

  • Un site simplu, aerisit și cu un design plăcut care atrage cititorii – unele din articole au peste 4000 de vizualizări în mai puțin de 2 luni de la lansare.
  • Creșterea listei de abonați cu 300 de persoane în 30 de zile comparativ cu 900 cât a strâns în ultimii 3 ani.
  • Creare unui sistem de programare automată a sedințelor de coaching direct din site, la care clientul se poate înscrie singur.
  • In plus, sistemul trimite automat email atât către coach cât și către client cu 2 ore înainte pentru a reaminti despre programarea ședinței.

Cum să cumpărăm inteligent

client: Alina Ioniță

website: www.purchasetraining.ro

Despre client

Alina, este fondatoarea firmei Purchasing Training, prima firmă din România care oferă training-uri în Managementul Strategic al Achizițiilor și Managementul Relațiilor cu furnizorii, destinate antreprenorilor și specialiștilor în achiziții. Alina a lucrat pentru companii care au atras economii de milioane de euro, aplicând cele mai cunoscute tehnici de reducere de costuri și economisire folosite la nivel mondial.

Soluția propusă

Crearea și implementarea unei pagini de vanzare pentru cursurile de cumparare inteligenta.

Provocarea

Realizarea unei pagini de vânzări ce să atragă clienții din multinaționale, clienți atrași de rezultate.

Beneficii aduse

În urma implementarii soluției, Alina a beneficiat de:

  • design curat
  • responsivitate (afișarea corespunzătoare a paginii pe dispozitivele mobile)
  • informații clare și concise
  • structura organizată, datele importante sunt evidențiate si ușor de găsit
  • posibilitatea de share in social media

Cum să citesti de 2-4 ori mai repede

client: Andy Manole

website: www.andymanole.ro

Despre client

Andy este trainer de Citire Rapidă și autorul seminarului “Învață să înveți”. Este pasionat să educe, să învețe oamenii să citească de 2-4 ori mai rapid, să rețină cu 20-70% mai mult din textul citit și să îșii recapete încrederea în sine.

Soluția propusă

Alegerea și implementarea unei teme personalizate pentru activitatea de training.

  • Prima pagina are o scurta descriere a metodei de citire rapidă și apoi sunt prezentate cele 4 mari categorii de curs pe care le oferă
  • O altă problema era calendarul cu evenimente. Așa că am creat o secțiune specială unde sunt trecute zilele, orașele și cursurile care vor avea loc. In partea de jos este trecut un formular de contact pentru cei care vor să se înscrie la acest curs.
  • Crearea unui blog pe care postează articole și povești inspiraționale pentru cei care vor să învețe să citeasca mai rapid
  • Instalarea și configurarea unui autoresponder si a unei oferte opt-in pentru a colecta adrese de email. Până în acel moment nu exista o baza de date conectată la site pentru a trimite newsletter cu ultimile articole din site.

Provocarea

Andy avea un site unde erau publicate informatii legate de cursurile lui dar nu reusea să vandă cu ajutorul site-ului, ci doar prin postările pe care le făcea regulat în Facebook.

Beneficii aduse

În urma implementarii soluției de mai sus principalele beneficii au fost:

  • Crearea unei platforme care să ofere suportul pentru crearea unei audiențe căreia să i se poată vinde participarea la un workshop de citire rapidă
  • Lista de abonați este un aspect foarte important deoarece poate ajuta la creșterea vânzărilor fără costuri suplimentare
  • Lista de evenimente care indică foarte simplu care sunt urmatoarele evenimente

Redesign site și creare magazin virtual

client: Timo Serv SRL

website: www.rontaila.ro

Despre client

Timo Serv SRL este producător de covrigi și livrează în toată țara.

Soluția propusă

Alegerea și implementarea unei teme personalizate pentru activitatea de productie.

  • Crearea unui design atractiv prin utilizarea unor fotografii făcute special în hala de producție. Poza de pe prima pagină este făcută pe linia de fabricație și arată foarte sugestiv cu ce se ocupă firma.
  • Piața țintă sunt copii care își cumpără în pauze acești covrigei. Pentru a ajunge la ei, trebuiau făcute niște texte care să creeze o poveste și să îi atragă să viziteze site-ul.
  • Integrarea în prima pagina a promoției prin care descarci o aplicație, scanezi codul si căștigi un premiu
  • Creare unei pagini de produse care cuprinde un modul de ecommerce cu prezentarea fiecărui produs și poosibilitatea de a fi pus in coș și comandat online.

Provocarea

Avea un site realizat in 2007 -2008 pe baza tehnlogiilor de la momentul respectiv care nu mai corespundea cu imaginea firmei din acest moment. Avea nevoie de un site pe care să fie prezentate într-un mod profesionist toate produsele. De asemenea să existe posibilitatea să se poată comanda online aceste produse.

Beneficii aduse

În urma implementarii solutiei de mai sus principalele beneficii au fost:

  • Expunerea produselor fabricate de client
  • Posibilitatea de a realiza comenzi online direct pe site
  • Posibilitatea de a plăti produsele respective cu cardul pe site.